VAN MOEILIJK NAAR MAKKELIJK

MET ANIMATIE

jouw verhaal in beelden

MET VIDEO

Moodfilm laten maken

Mensen zijn echte verhalenvertellers. Een goed verhaal is dan ook onmisbaar in onze hedendaagse communicatie. Goede communicatie zorgt voor een verbinding tussen mensen. Verhalen worden opgeschreven en doorverteld. Soms laat men elkaar ook verhalen zien. Verhalen maken emoties los: het komt binnen en laat je niet los. Verhalen boeien! Een moodfilm kan je helpen bij het vertellen van deze verhalen. Ken je de uitspraken ‘Pics or it didn’t happen’ en ‘Zien doet geloven’? Deze zijn er niet voor niets. Een ervaring schriftelijk of mondeling overbrengen is lastig. Het overdragen via beeld zegt daarentegen meer dan duizend woorden. Zodra je iets met je eigen ogen kunt aanschouwen, geloof je het pas. Je kunt dankzij beeld gemakkelijker waarnemen en iets ervaren alsof je er zelf bij bent. De kern van een moodfilm is dan ook het overbrengen van een verhaal middels een gevoel. Een goed product of dienst geeft immers ook een goed gevoel. Door het inzetten van een moodfilm raakt jouw doelgroep emotioneel betrokken en beleven ze jouw product, merk of bedrijf. Zo laat je een fantastische eerste indruk achter. Om een moodfilm te maken, willen wij eerst zelf het gevoel ervaren. Zo weten we exact wat we over moeten brengen. We verdiepen ons in de organisatie, het product, het merk, de dienst, maar ook de doelgroep en de verdere inhoud. Door het gebruik van realistische, mooie beelden, slepen wij de doelgroep mee in de emotie. Dankzij de combinatie van passende muziek, licht, stijl en eventueel een kleine animatie, wordt de moodvideo een om nooit te vergeten. 

ONZE WERKWIJZE

Wie leest er tegenwoordig nog teksten? Probeer je tevergeefs via e-mails, websites of wellicht nog brochures je bedrijf op de kaart te zetten? Wil je uitleggen hoe de doelgroep jouw bedrijf moet zien? Het laten maken van een bedrijfsvideo is een investering. In maximaal anderhalve minuut zet je je bedrijf op een originele manier op de kaart. En dat zonder saaie presentaties en teksten. Een eerste indruk maak je maar één keer en deze moet direct goed zijn. Met een bedrijfsfilm is de kans op een goede eerste indruk zoveel groter. Het is een spectaculaire en uitgelezen kans om in een korte tijd zo veel mogelijk van jouw organisatie te laten zien. Wat wil de kijker zien? Hoe blijft de aandacht hangen? Welke informatie geef je wel en welke juist niet? Diversity denkt graag met je mee.

HOE MAAK JE EEN 2D ANIMATIE

Door middel van 2D animatie wordt jouw boodschap binnen 1 minuut helder aan de beoogde doelgroep. We doen dit door jouw verhaal op een effectieve en eenvoudige manier weer te geven. Hierbij maken we gebruik van de kracht van beeld, tekst en geluid om informatie met veel impact over te brengen. Hiermee prikkelen wij de kijker. Om de kijker te prikkelen, is ons uitgangspunt jouw verhaal. En daarom hebben wij input van jou over jouw bedrijf, huisstijl en doelgroep nodig.

Doel van de animatie

Doelgroep

Onderwerp

Huisstijl

Unique Selling Point (USP)

Kanalen van verspreiding

WIJ ZIJN TROTS

DAT WE VOOR DEZE MERKEN WERKEN.

ONEINDIGE 
MOGELIJKHEDEN

Ons brein wordt dagelijks overladen met duizenden prikkels. Je wilt er dus maar al te graag voor zorgen dat jouw doelgroep blijft hangen. Door het inzetten van een video of animatie zet je op een effectieve en originele manier jouw verhaal neer. Diversity Communications ontwikkelt creatieve concepten, animaties en videoproducties en helpt jou hier graag bij.

Met ons enthousiaste team van professionals zetten wij iedere keer een topprestatie neer. Diversity werkt samen met illustratoren, copywriters, cameraprofessionals en stemacteurs. Wij zorgen ervoor dat alles achter de schermen tot in de puntjes verzorgd is. Je hoeft alleen maar te genieten van het beeld dat je raakt. De volgende producten vallen onder ons dienstenpakket:

Uitleganimatie

Explanimation

Animatie video

Infographic

Explanimation video

2D animatie

3D animatie

Commercial

Uitlegfilm

Bedrijfsfilm

Moodfilm laten maken

Mensen zijn echte verhalenvertellers. Een goed verhaal is dan ook onmisbaar in onze hedendaagse communicatie. Goede communicatie zorgt voor een verbinding tussen mensen. Verhalen worden opgeschreven en doorverteld. Soms laat men elkaar ook verhalen zien. Verhalen maken emoties los: het komt binnen en laat je niet los. Verhalen boeien! Een moodfilm kan je helpen bij het vertellen van deze verhalen. Ken je de uitspraken ‘Pics or it didn’t happen’ en ‘Zien doet geloven’? Deze zijn er niet voor niets. Een ervaring schriftelijk of mondeling overbrengen is lastig. Het overdragen via beeld zegt daarentegen meer dan duizend woorden. Zodra je iets met je eigen ogen kunt aanschouwen, geloof je het pas. Je kunt dankzij beeld gemakkelijker waarnemen en iets ervaren alsof je er zelf bij bent. De kern van een moodfilm is dan ook het overbrengen van een verhaal middels een gevoel. Een goed product of dienst geeft immers ook een goed gevoel. Door het inzetten van een moodfilm raakt jouw doelgroep emotioneel betrokken en beleven ze jouw product, merk of bedrijf. Zo laat je een fantastische eerste indruk achter. Om een moodfilm te maken, willen wij eerst zelf het gevoel ervaren. Zo weten we exact wat we over moeten brengen. We verdiepen ons in de organisatie, het product, het merk, de dienst, maar ook de doelgroep en de verdere inhoud. Door het gebruik van realistische, mooie beelden, slepen wij de doelgroep mee in de emotie. Dankzij de combinatie van passende muziek, licht, stijl en eventueel een kleine animatie, wordt de moodvideo een om nooit te vergeten. 

ONZE WERKWIJZE

Wie leest er tegenwoordig nog teksten? Probeer je tevergeefs via e-mails, websites of wellicht nog brochures je bedrijf op de kaart te zetten? Wil je uitleggen hoe de doelgroep jouw bedrijf moet zien? Het laten maken van een bedrijfsvideo is een investering. In maximaal anderhalve minuut zet je je bedrijf op een originele manier op de kaart. En dat zonder saaie presentaties en teksten. Een eerste indruk maak je maar één keer en deze moet direct goed zijn. Met een bedrijfsfilm is de kans op een goede eerste indruk zoveel groter. Het is een spectaculaire en uitgelezen kans om in een korte tijd zo veel mogelijk van jouw organisatie te laten zien. Wat wil de kijker zien? Hoe blijft de aandacht hangen? Welke informatie geef je wel en welke juist niet? Diversity denkt graag met je mee.

MOODFILM PRODUCEREN

Nadat je hebt besloten om een moodfilm te laten maken, maak je met ons een afspraak. Jij bent de expert van jouw product of dienst en wij zijn de experts op het gebied van moodfilms. Een briefing vindt plaats bij ons op kantoor, maar wij kunnen ook naar jou toe komen. We bespreken tijdens deze afspraak het proces zodat wij inzicht krijgen in jouw wensen en behoeften. Daarna gaan we met jouw input aan de slag. Wij zorgen ervoor dat de volgende punten in het kennismakingsgesprek duidelijk worden:

Doel van de video

Doelgroep

Onderwerp

Huisstijl

Unique Selling Point (USP)

Kanalen van verspreiding

WIJ ZIJN TROTS

DAT WE VOOR DEZE MERKEN WERKEN.

ONEINDIGE 
MOGELIJKHEDEN

Ons brein wordt dagelijks overladen met duizenden prikkels. Je wilt er dus maar al te graag voor zorgen dat jouw doelgroep blijft hangen. Door het inzetten van een video of animatie zet je op een effectieve en originele manier jouw verhaal neer. Diversity ontwikkelt creatieve concepten, animaties en videoproducties en helpt jou hier graag bij.

Met ons enthousiaste team van professionals zetten wij iedere keer een topprestatie neer. Diversity werkt samen met illustratoren, copywriters, cameraprofessionals en stemacteurs. Wij zorgen ervoor dat alles achter de schermen tot in de puntjes verzorgd is. Je hoeft alleen maar te genieten van het beeld dat je raakt.

De volgende producten vallen onder ons dienstenpakket:

Uitleganimatie

Explanimation

Animatie video

Infographic

Explanimation video

2D animatie

3D animatie

Commercial

Uitlegfilm

Bedrijfsfilm